2010-09-19
 18:18:00

lite bilder från igår

heeejsan :D

Idag är de söndag och jag mår sådär, har ont i halsen och näsan:S och börjar bli febrig..:/! har precis gjort färdigt Etologi uppgift som ska vara inne på tisdag Perfekt! Nu ska jag öva på engelska glosor som vi har till imorgon...inte så farligt:).

här är lite bilder från igår när vi lastade jord och sedan 2 söta bilder på Stina:)!

Fiia:P

Pappa räfsar jord^^

Jag kör upp gräsklipparen för att lasta mer jord!

Jord jord jord jord...typ^^

Översvämmning^^ en rätt bra bit in på gräset...

Och nu Stina:)!

Lilla ängeln:)<3

Stina får avsluta mitt inlägg:)! fina gumman<3

Nu ska jag fortsätta plugga har inte så mkt att göra denna veckan men kommer säkert komma mer läxor-.-.

Ha en fin Söndagskväll! kanske uppdaterar mer sen<3

kraaam!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: