2010-09-11
 09:36:26

Hemma i lilla Häljarp!

Hejsan:)! inte kunnat uppdatera för jag har varit hos syrran i Åstorp sen onsdags!:).
för jag hade mina sista 4 dagar i Åsotrp hos hundarna:D.


Igår kom pappa och hämta mig vid 8-9 sedan inom kusinerna och lämna ett försenat paket till Linnea:).
Sen hem!.

Har massa bilder som jag har glömt visa så jag kommer väl uppdatera lite då och då idag om (gamla) bilder ^^ som inte visats här:P.

Jo! I måndags åkte jag till skolan för att prata med lärare och sådant så när jag skulle ta bussen till torp så missa jag den precis så jag gick från svalöv till torp :) tog en timme så jag var framme ungefär 15min innan nästa svalövs buss kom till torp^^.


Den långa vägen mot Teckomatorp.:P nästan bara rakt hela tiden!

Nej nu ska jag snart äta frukost och sedan se om jag ska hitta på nått idag:P.

kraam!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: