2010-07-11
 21:41:36

900grader! minst

hejsan alla!

varit på stranden i 4 timmar idag och jag "råkar" bränna mig som vanligt,, visste de skulle hända men visste inte exakt när:P.
sedan tog jag ett litet dopp i havet med fötterna och de var varmt och skönt:). men jag ville de skulle svalka lite för de var så varmt i solen!

gick till stranden som tog ungefär 1 timme och solen stekte! sedan var vi där 4 timmar och Fredde, Macki och Niklas badade:). sedan kom Robin och 2an! efter ett tag fick vi nog och så blev vi körda hem av snälla 2an:).
när vi kom hem så gick jag in och tog en svalkande dusch! och sedan smörjde älskling in mig i huvudet och axlar och ryggdelen..

har ätit god middag och nu sitter vi och spelar Nancy Drew :) detektiv spel nummer 2 med henne:) kul är de!


får bli en favorit i repris:) de blommorna i bakgrunden har vissnat nu:( inte länge de var i blom!
men en jättefin bild på stina fina:)♥

ni får ha en trevlig dag! kraaam♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: