2010-01-20
 19:47:22

Biggest Loser!

hejsan alla glaaaaaaada:)!

Jag är dock inte en av dom "glada"! för jag har såååå mycket att göra! ska göra klart min Biologi uppgift ska skriva om "Toxoplasmos" sedan ska jag börja så smått med svenska uppgiften :) vi ska skriva om olika saker som är viktigt, inom vår inriktning, och jag har valt Service hundar:)! trevligt ! sedan blir de redovisning på fredag och på onsdag :)!  NERVÖST! Hoppas de går bra i alla fall:).

Idag hade vi hästprov om hästsjukdomar...och ja de gick ju som de gick ( IG ----- ) Lovar er de var inte roligt!
Sedan har jag tusen olika uppgifter att göra klart med ;(. Och på Tisdag får jag antagligen rida Min Champion:)♥

Jaaa, nu ska jag gå in och se Biggest Loser igen:P HAHA! ha en riktigt trevlig helg.

OBS! Imorgon Styrketräning! Yeeah!
Fredag - Kondition & Rodd! naaajs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: