2009-09-27
 21:03:57

Snart Läggdags

Godkväll:)

Hur har eran dag varit :)?.
Min har varit rätt så slö, vaknade imorse vid 11. och gick upp åt frukost, och efter de satte mig vid datan och packade åkte hem till pappa och har bara slöat sen dess^^.

Ska gå och lägga mig innan 11 idag!.
Måste orka morgondagen!.

Imorgon blir de en snabb dusch och sedan iväg till APU:n som börjar kvart över 9.
Då blir de en liten runda med några hundar och efter det diska vattenskålar och fylla på nytt vatten! sedan plockning av bajs och annat...efter de kanske en långtur med några andra hundar i skogen!. och Efter de utsläppning i trädgården så de andra också får rasta av sig!.


Just nu har jag bara varit nere och lagt in tvätt i tvättmaskinen, syrran ska tvätta så passar på :).
Ja, nu har jag faktiskt inget att säga....

Men ha en trevlig vecka!♥
Och vill bara påminna er de blir nog inte mer än 1 inlägg var dag.
Man är nästan helt slut efter varit där. men vi får se :)! jag kanske känner mig på topp andra dagar:)♥

Godnatt♥

Louise sign


Fredde
PUBLICERAT: 2009-09-28, 06:58:16 | URL: http://www.theresnothinghere.com

Lycka till med praktiken denna veckan :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: