2009-09-07
 18:14:01

Smådjursteknik & annat !

Hejhej ;)<3

Kom hem från skolan för ungefär 1 timme sedan, och det har faktiskt gått bra idag :).
Började med matten som jag trodde skulle bli ett helvete men de visade sig att jag började förstå vad jag gjorde så kom en bra bit :). Så ska göra nu lite ikväll ^^ så jag inte glömmer bort de haha^^, man vet aldrig med mig.

Efter matten hade vi svenska gjord einte så mycket där läste och diskuterade sagor :),
bland annat Nils karlsson pyssling :) den filmen tycker jag är jättegullig<3

Åt lunch och sedan var det upp till röda logen (:
Vi skulle ha Smådjurstecknik lite roligt var de skulle blanda massa cement och sand och vatten^^, sedan att inte få den så vattnig gick ju inte så bra första gången men dom andra gångerna blev de bra :).
Gjorde en liten Hundskål och en stor (: ....så nu ska de torka till nästa gång vi har det !

JappJapp...hann tyvärr aldrig ta någon bild ..:/ men kan istället lägga in två ursööta bilder på Hundarna som ska få Skålarna ;)

Här kommer vovvsingarna.

              Familjens underbara vovve<3           Laban <3



         Min mammas lilla söta hund<3              Bolt<3



Ni får ha en trevlig kväll :).

Och komentera gärna om du tittar förbi ;)<3

/Louise<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: