2009-09-10
 19:26:55

Ring Knutstorp!

Hej Hopp !

Ja som ni kanske redan visste var vi på den nya skolan och invigde den :), åt där och tittade på fina bilar som körde på den stora banan ! och massa fina stillastående bilar :).
Riktigt fint!.

Skolan var faktiskt jättefint byggd och fina läktare fanns där en "Resturang" som är deras matsal och verkstad, stort utrymme med mera...Jag själv gick runder och försökte titta på så mycket som möjligt och tog många foton! Jag gillade verkligen själva miljön där ! och kände mig nästan som hemma ^^. En halvlång promenad i solskenet till banan med de fina bilarn, men de var bara skönt och gå och titta ! Som sagt Njöt verkligen av stunden <3

Tänkte inte säga så mycket mer om de ska alldeles strax se Simpsons och Family Guy :) Wiie!
Men först ! Några bilder på bilarna !









de här är faktiskt Tony Rickardssons bil :)















Såja...det var några bilder utav de jag har men hade inte tänkt lägga upp fler idag :) ni får nöja er med dessa^^.

Förresten ni som gillar bilar de här var kanske i er stil eller?.
Jag är inte så förtjust av "bilar" men dessa säger jag inte nej till ;).


Ni får ha en härlig kväll och titta gärna förbi och skriv en liten komentar, då blir jag glad :).

/Louiiizee <3


Fredde
PUBLICERAT: 2009-09-10, 21:13:53

Fina bilar :) synd dem ej hade den skolan när jag började :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: