2009-09-22
 22:14:17

Låång dag ...

Godkväll!

Idag har jag inte uppdaterat alls ! för jag har varit i både Åstorp på APU! och sedan Landskrona tills nu!.
Idag gick vi ut med lite hundar en mindre runda, men innan de så skurade vi och gjorde fint inne hos hundarna :)♥. Riktigt fint är där nu ! Och luktar mega gott!.

Blev skit trött innan hos fredde så jag somnade ungefär i 1 timme^^ inte bra ..:/ menmen.
Nu ska jag bara kolla lite Stuff här på datan sen blir de ner till Kudden!.

Skööönt att få sooova !.
+ Älskar min APU plats!.

Här kommer någon/några bilder på hundarna ( inte som jag tagit utan från Google ^^ ).


Fullvuxen "Dog de Bordeaux"

Valp!
Söt liten Valp♥


Fullvuxen :)!<3

Vilka hundar fördedrar ni?:) söta och små eller stora och fina :D!
Jag föredrar båda!♥

Ha en trevlig kväll!.

Godnatt♥

sign


TereseErica
PUBLICERAT: 2009-09-22, 22:16:46 | URL: http://tereseerica.blogg.se/

vad praktiserar du på då?


fredde
PUBLICERAT: 2009-09-25, 14:37:18

Fy fan va stort huvud på valpen XD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: