2009-09-09
 20:08:54

Lite blandat....

Hejhej:)!

Jaaa, vad ska man säga idag blev de skolan och tandläkaren....det gick väll bra hos tandläkaren pratade mest och så. ska antagligen ha tandställning..:/ intte de roligaste men om man vill ha fina tänder så måste man göra något åt de med ju :)!

Känns faktisk bra nu, Skolan går bra och allt annat med.
Har inte orkat fota så mycket under veckan är inte precis en kamera människa ^^ om man säger så. 

Just nu tittar jag på Simpsons :D och har bakat kladdkaka med syster<3 och sedan blir de Family Guy de slår aldrig fel :).

Imorgon ska vi fotas...inte de roligaste men de får man ta, och efter det ska vi inviga den nya Rallyskolan i Knutstorp ^^ så de blir en lugn  dag imorgon.

Jaja har inte mycket mer att säga nu men hade tänkt lägga in någon/några bilder.

 Den här bilden tgos för något år sedan :).


  Och denna för ungefär 8månader sedan, min mammas gammla hund vi träffar fortfarnade henne men hon har ett nytt hem.  Nellie och Simone min lillasyster<3


  Och en gammal bild på mig^^


  Avslutar med den här bilden som Nicole gjorde om till mig :), Jag ÄLSKAR ELVIS !<3



Vilken Känd person tycker ni om ? Ni är välkomna att skriva en liten komentar :)!

Ja det var allt för ikväll ni får ha det så bra :) kram på er<3

/Louiiizee <3


AnnSsofie
PUBLICERAT: 2009-09-09, 22:17:13

Michael Jackson ska det juue vara!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: