2009-09-21
 19:40:14

I Ramlösa...

hejhej igen:)

Glömde skriva en rolig grej innan, när jag och Ann-Sofie hade hoppat av tåget från Åstorp så väntade vi på nästa tåg mot landskrona. så vi gick in i den lilla väntehallen i ramlösa och där inne satt en kille som inte kunde sluta stampa me fötterna !. sedan när han väl slutade så satte han igång lugn musik, och jag la mig ner på en bänk, så spelade han låten So sick med Ne-yo. Så sjöng jag med lite i refrängerna och sedan började han sjunga skit högt och jag bara liksom jaha^^, men så fortsatte jag sjunga lite, så sjöng han högre och högre ^^ HAHAHA!. som att han försökte överrösta mig eller något:S^^. jaja lite roligt i alla fall.^^

Jaja, men vi hörs senare bloggen ;)!

Kraaaam♥

sign



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: