2009-09-15
 21:16:33

glass+film!

godkväll!

Har varit en lugn dag idag, varit i skolan och efter de hos älsklingen en stund, sedan hem. hjälpte min lillebror med sin läxa och gjorde lite av min egen.

Nu ska jag äta lite glass :) och se en film :).

Slänger upp en bild här :).


Min älskade hund på vintern till 2009 :)<3 de är så roligt för jag har en annan bild på honom som är nästan likadan också på vintern men där ligger han med en pinne ?!. han har aldrig legat och gnagat på en pinne förut så tyckte de så gulligt ut :)<3 kan lägga upp den andra också :).


vet inte riktigt om man ser men de är en smal pinne han har :), han ligger och " vaktar" den HAHA!

Får sådana julkänslor nu när man ser bilderna :)!. vill ha jul men helst inte snö om de bara ska vara slask!.

Ni får ha en trevlig kväll. ( glöm inte lämna en liten komentar :).

kraam

/Louiiizee <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: