2009-09-12
 18:34:40

Bauhaus!

Godkväll alla!

Har nästan precis kommit hem från Bauhaus med Mina systrar och Carsten :).
De handlade golv och lite annat ^^, de visste inte först vilket de skulle ta så vi gick runder och kollat på annat med <3. Var inne på Willys en snabbis med.

Har ätit nu med:P. Och ikväll blir se någon film? ingen aning vilken men hoppas vi hittar en bra !
Och efter de sova.

Imorgon blir de en Pluggdag:O. Har 3 prov i veckan som kommer och efter de åker vi ut på praktik i 5 hela veckor ! Sköönt att få slippa skolan ett tag...sedan efter praktiken slutar är de en veckas lov och sedan vecka 46 börjar vi igen :). Hoppas man är väldig tutvilad då och hoppas de går bra i Åstorp där jag och en anna i min klass ska vara. En hundkennel med jättemånga söta hundar <3
+ att de har hästar!

Ja...sedan efter de är de inte många veckor till min födelsedag och jul:)!

Jag tycker julen är en fin tid alla samlas och bara har de roligt helt enkelt!.

Vad tycker ni andra om Julen?

/Louiiizee <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: