2009-10-28
 14:32:40

Nya bilder :)!

Hejsan alla:)

Blev färdig med städningen för ett tag sedan Och efter det satte jag på en tvätt sedan gick jag och duscha, rakade benen och klippte tånaglarna^^.
Klädde på mig och la in tvätten i torktumlaren bäddade undan sängen och till hade jag lite musik och sällskap av Laban:).

Här är bilder på skorna jag köpte och lite annat roligt:).

ENJOY!
Uggs:)
Ett par Uggs:).
Boots.
Låga svarta boots riktigt sköna!

Fin dekorering inuti:). Mjukt och varmt!
Innan
Här var jag en bit i städningen, innan dess såg de ut som en katastrof!
Efter
Efter bäddat undan sängen och där är rent och fint!:)

Avslutar med en lite kass bild på Älskade hunden som höll mig sällskap:)♥.

Nu ska jag ut en runda med hunden och sedan se om vi fått post^^.
Efter det ska vi äta och sedan ikväll ha rjag ingen aning om vad som händer då:).

Men ha de bra alla :).
Så ses vi senare!

kraaaam♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: