2009-10-04
 21:52:09

Inger Makeover!

Hallå ja!

Tänkte bara uppdatera nu innan sängen:).
Jag sitter här och pratar lite med syrran och har hunden brevid mig :).

Jaaa...här om dagen när jag la in de nya bilderna på hundarna så fick fredde för sig att göra en makeover på en av hundarna:O och Inger blev de olyckliga offret:( stackare.

Så jaaa här har ni resultatet ! HAHAHA!.
Inger<3
Jag vet inte vad allt ska föreställa men han fyllde i de bruna prickarna till blåa och ja barnsliga grejer^^.
Men man kan inte mycket mer än att tycka de ser ut som en djävul kissande/bajsande hund av något slag^^!
Älsklingens mästerverk i alla fall:).

jaa..där fick ni en liten förklaring men nu ska jag spela och göra andra roliga saker innan sängen kallar på mig!

Godnatt♥

Louise sign


Fredde
PUBLICERAT: 2009-10-04, 21:54:28 | URL: http://www.theresnothinghere.com

Meh :(

Det var copyright på den :O

skulle jag använda till mitt världsstora mästerverk :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: