2009-10-26
 15:40:42

I teckomatorp

Hejsan alla ;)!

Sitter här i teckomatorp nu med Angelica och hennes syster Emma, har varit här ett tag nu :). Bolt är också här.
Angelica kom till oss vid 10 i 11 imorse och frågade om jag ville följa med henne till tandläkaren så de gjorde jag efter många om och men..:) åkte tåg till Ramlösa bytade tåg till Teckomatorp sedan på buss till svalöv hem till henne och hämta saker sedan till tandläkaren men tandläkaren kom aldrig så vi stack till bussen istället som tog oss till teckomatorp. gick vidare till mamma och hämtade bolt och Angelica lånade hennes hårfön. Nu sitter de och lockar håret och gör vid sig för de ska fotas ikväll.

Själv ska jag åka hem vid 5 så är jag hemma vid 6 ikväll. Fiia möter först upp mig i Landskrona sedan åker vi hem till häljarp.

Äter mat och datanördar mig senare ikväll^^.

Ha de bra alla.

kraaam♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: