2009-10-14
 20:29:22

Grey's

Hallå!

Snart blir det Grey's :)! och efter det så ska jag bara sätta mig en stund vid datan...sedan ska jag gå ner och sova. Måste vara utvilad till imorgon:). Imorgon händer inget speciellt^^ antagligen vi får se;).
Men blir APU från 9-14. Jag skulle egentligen till tandläkaren idag men jag ringde och avbokade sedan bokade jag en ny tid :). Så de ör löst!

Ni får ha en mysig onsdags kväll så hörs vi imorgon:)!.
(ska försöka ta mer bilder nu också på APU:n men jag har aldrig med mig min mobil när vi är ute är rädd jag ska tappa den eller den blir ner dreglad^^ HAHA. men ska se om jag lycka få några foton ändå:). Kanske på någon runda vi går :), de är jättefina rundor lugnande och härliga!

Kraaam♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: