2009-11-25
 23:36:40

VACCINET!

hejsan!

Tog vaccinet igår och mår hur bra som helst nu!.
Jag har inte haft orken att blogga idag eller igår:/. men de blir ju så ibland så^^.
Jag har tränat igår och ska träna imorgon ! sedan ska jag träna på lördag!

Skönt men jobbigt!
Men roligt att ha något att göra:)! men jag tror jag ska köra löpband och cykel imorgon får se!.
Och på lördag blir de nog styrketräning!

Men ja,,nu ska jag snart gå och lägga mig. Har gjort vid hundarnas mat och de ska bara gå ut innan vi går ner och lägger oss! Så får väl kalla upp de små liven:). Imorgon har vi Djursjukvårds prov och de känns väl sådär! Men tror de ska gå bra! Önska mig lycka till!

Godnatt alla!♥


JENNY
PUBLICERAT: 2009-11-26, 15:19:13

JÖR DU SÅ SÅV GOTT DÅ.........JAG ÖNSKAR DIG LYCKA TILL.......SES I HELGEN KANSKE!KRAM


Emmelist
PUBLICERAT: 2009-11-27, 14:11:39 | URL: http://emmelist.blogg.se/

HAR DAGENS BLOGG TÄVLING HOS MIG IDAG IGEN!!! SAMMA REGLER SOM SIST!!!! JU FLER GÅNGER DU ANMÄLER DIG - DESTO STÖRRE CHANS ATT VINNA :D


Emmelist
PUBLICERAT: 2009-11-27, 20:39:22 | URL: http://emmelist.blogg.se/

Synd det inte blev du idag... blev en tjej som varit med i månader, men nu var det äntligen hennes lott som drogs :)



Men kan tipsa om att jag har dagens blogg imorgon där 10 finalister dras och 2 vinnare !



Kommer även ha en handsmyckes tävling :D Så missa inte :D



Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: