2009-11-29
 13:20:41

Städat, nu Lussebullar:)!

HEJSAN!

Har diskat/torkat av bordet tagit undan mina sängkläder och dammsugit överallt nästan!
Jag och Simone och Anton gick och handlade så vi kunde baka:D! LUSSEBULLAR!

Men nu ska ingen av de små vara med och baka:O så de blir jag, Fiia och mamma som bakar istället :D! roligt de med. Sovit så sjukt dåligt under de 2 senaste nätterna men som tur så har jag inte sovit hela dagen i alla fall:)!

Hästkött!
När Benny kom hem så hade han köpt med någon korv? så jag smakade och sedan säger han "ja, det är hästkött" Jag bara :O! Men de smakade gott^^. Men blev lite förvånad!

Ikväll!
Efter vi bakat lussebullar och så ska vi väl bara slappa och efter det börja med maten:)! Gissa vad de blir???
BLODKORV OCH BACON + LINGON:)! MUMS! det var jag som valde de:).
Sedan vid 18-19 så kör Benny hem oss och då ska man väl se lite tv och packa upp sakerna kanske?.
Kela med hundarna och kanske gå ut en runda :)!

Nu ska jag datanörda mig en stund och se om mamma kommer ut hit snart så vi kan börja baka:D. Men sitter och lyssnar musik nu så :)!! HEJHEJ!

Ha en bra Söndag!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: