2009-11-22
 20:11:44

Plugga Plugga!

Hejsan alla:)!

Hur har eran dag varit?. Min har varit seg, men ändå rätt skön!
Har hunnit göra färdigt samhällen, tack Älskling som hjälpte mig :)<3 Började så smått med den andra uppgiften vi fick i samhälle. men tror jag gör färdigt den på tisdag:). Så har man färdigt de med!. Ska plugga som en dåre inför mitt matteprov på onsdag! Men de kommer säkert gå bra:) förhoppningsvis! Jag har satt på en tvätt som är färdig snart och sitter just nu inne på Farmville och skördar^^. HAHA beroende? JA!
Efter jag har satt in tvätten i torktumlaren ska jag in och duscha! Sedan blir de väl lite tv kanske eller datan?;) Och sedan sova! Älsklingen åkte hem för ett tag sedan :( lite tråkigt. menmen, de var tur han var här och hjälpte mig med samhällen annars hade jag dött^^. Satt bara och garvade med^^.

Igår!

Jaa, vi har Djursjukvårds prov på torsdag och vi har 53 frågor som jag har svarat på och ska plugga in!
Jag skulle skriva ut de här hemma för jag har de på usb:t Jo först så funkade de inte så jag bytade data där skrivaren var, Jo de funkade men första sidan var jättesuddig! Så jag testade trycka ut första sidan igen, tror ni inte de blir suddigt igen! NEEEJ liksom! Jag behövde de :(. Men får skriva ut de i skolan imorgon^^.
Sa till pappa VI BEHÖVER NYTT BLÄCK!:).

Jaaa,, ni får ha en underbar Söndag!

Kraaaam♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: