2009-11-23
 21:58:33

Hälso Magasinet!

Hejsan:)

Kanske ett tag sedan jag blogga men har verkligen inte haft någon lust! Men ska försöka uppdatera in gång om dagen i alla fall!.

Har varit och tränat idag i alla fall! Gick igenom alla maskiner och styrketränade lite, och fick se vilka vikter jag klarade och så! Men det var roligt :). Började cykla som uppvärmning och sedan innan jag skulle sluta så körde jag på löpbandet i 15min. sedan in i duschen och efter det vänta på mamma och benny:)!.

Ringde förresten och hörde om jag kunde ta sprutan mot svininfluensan och de kunde jag! så ska dit imorgon med älskling:)! men han tog sin idag så han ska bara följa med som stöd!

Nu hade jag tänkt att facebook nörda mig och msn nörda mig^^ sedan ska jag ut med hundarna och efter det gå och lägga mig!.

Ha en skön måndagskväll:)!♥


Emmelist
PUBLICERAT: 2009-11-24, 19:20:29 | URL: http://emmelist.blogg.se/

vad roligt att du vill vara med och tävla :D



allt bra med dig idag då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: