2009-12-14
 23:52:45

Stressigt!

hejsan!

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig :) Varit hos Karina och micke idag och firat henne :) GRATTIS igen:)! Det var roligt och träffa kusinerna ! Sedan kommer vi hem lagom till Ullared och då kommer fiia och Angelica in :)!. Så hon ska sova här inatt :)!.

Just nu är hon ute och går med bolt och jag fixar mina grejor till morgondagen! Har en redovisning med en klasskompis som kommer gå åt helvete! Jag fattar typ hälften^. men jaja.! får göra mitt bästa. De är om valar och sirendjur!.
Sedan har vi ett såkallat "nisseprov" på torsdag som är typ en sammanfattning av vad han har berättat om de senaste 2 veckorna!. KOMMER DÖÖ!. Men snart är de lov! så håller ut tills dess!.

Pussar och kramar!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: