2009-12-07
 21:14:11

Nisse veckor:)!

Hejsan alla!

Idag började vi vår första dag med Nisse och NV klassen var också med oss! Nisse är hos oss i 2 veckor nu innan jullovet och pratar om djurparksdjur. han är jätteduktig ! och de är jätteintressant:)! Sitter och antecknar på datan som in i :)! hade en hel sida med anteckningar idag på en halv dag och vi har 9 halvdagar kvar:O! Mycket anteckningar.

Efter vi hade slutat så gick jag och tränade, förbättrade mitt förra med 30sekunder! riktigt bra enligt mig:)! och de ska förbättras hela tiden! Ska gyma igen på Onsdag ! Då blir det Styrketräning! Förmodligen^^ är inte så förtjust i det men får ge de en chans :) kanske ändrar mig och ÄLSKAR det sen?!:) vem vet !

Nu har jag sett färdigt Ullared :)! och de var väll rätt roligt ! I alla fall med Kjell och hans familj. Hon sa nej till en semester på kanarieöarna?!?! är hon knäpp eller ?! hon går hellre på Ullared! HAHA..jaja.

Nu ska jag gå ut med bolt :)! han är nog kissig ^^ står och gnäller vid dörren ^^. ha en trevlig måndagskväll!
+ Imorgon ska jag klippa mig :)! och sedan antagligen köpa hårfärg :)! så ska mamma färga mitt hår :D. tänkte det mörkt brunt !:) eller kanske ROSA?:D hade varit roligt! nejmen nu måste jag ut med hunden!

kraaam♥

OBS! 11 dagar kvar♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: