2009-12-06
 19:26:37

Hemma nu!

OCH NU BLIR DET PLUGG!:(

Såg massa filmer i helgen :)! Här kommer bilder och vad jag tyckte om dom!


2012 Den var bra i början men sen gick du utför! Den blev jättedålig och jag somnade^^ lång var den! och Overklig! JÄTTEOVERKLIG!.


Dead Or Alive = Riktigt bra film:)! Cool och underhållande^^ Men den var ganska kort:O!


Jennifer's Body = Bra film men lite äcklig enligt mig^^ Helt ok!


New Moon = Den var inte bra! inte som första filmen...alla kommer säkert tycka jag är kocko nu men jag tyckte verkligen inte denna var bra!. Där var kanske några delar som var bra men annars nej!.


Flickan som lekte med elden = SUPERBRA! LÄNGTAR TILLS JAG KAN SE 3an:D Lika Bra som 1an VAR!:P


Wallander - Läckan Den var inte så bra som alla andra wallander filmerna men den gick och se :)!.

Lite filmtips kanske? Se även de ni kanske tycker ser tråkiga ut på omslaget man kan bli överraskad!

Ha en skön söndagskväll! Nu ska jag fortsätta med min Läxa!

kraaam♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: