2011-01-04
 22:17:05

Hoppas!

åååh hoppas min kära mobil kommer imorrn:D:D! har längtat så länge nu:D:D!! och snart är den här:). nästan som att bli lite nykär eller nått^^.

Får även hem

1 st billaddare
1 st usb kabel (har då 2 men gör inte mig något:D en reserv;))
2 st silikon skydd svart & vit!
1 st Väska ( i svart skinn tror jag de va)
3 Displayskydd

+ ett extra batteri!:D vid köp nu^^. allt det fick jag för 250kr:) + frakt 55kr. helt ok!

längtar:D:D:D

Nu ska jag fortsätta ta de lugnt och inte göra något:P finns inte så mkt att göra vid denna tiden:). kom hem från älsklingen idag med:) var där från igår till idag:). inte långt kvar tills skolan startar igen...usch:( tråkigt!

hoppas ni andra har haft en trevlig helg och fortsatt trevlig vecka:)! kraaam på er!



min älskade bebis<3 vet inte vad jag skulle gjort utan honom!!!<3


Kram♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: