2010-08-15
 16:05:02

Skönt med liten jogging runda med vovven:)

Hejsan!

Är nyduschad och fräsch efter en gå/jogging tur med hunden:) blev upp till Asmundtorp ungefär och sedan tillbaka till tågstationen och jogga på grusvägen vid tågen sen jogga hem:) Laban tyckte de var riktigt skönt han la utanför huset och flåsa !

Snart ska jag och syrran in och äta kinamat i stan:)! MUMS sedan blir de lite filmkväll och så:).

Ringde min praktikplats innan och fick reda på när jag skulle börja och sluta. börjar 10.00 och lsutar mellan 6-7 lite segt men hoppas de blir kul:) ska va På kävlinge zoo! får se hur de är att vara i en zoobutik:) vad man kan hitta på om dagarna!.

Ni får ha en fin dag och hoppas de halfina vädret håller i sig!
Nu ska jag göra vid mitt hår:)

Kraaam♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: