2009-10-24
 18:54:11

Ullared!

Hejsan alla:)!

Vi kom hem vid 3-4 tiden och tog upp grejerna vi hade köpt.

Allt jag köpte var :

1 Laptop Skins ( på Elvis Presley ).
Bindor + tamponger.
LDB Roll on 2 stycken, 1 Barnängen Roll on.
1 röd skön Kofta, Ett par Leggings, 2 Bh:ar, 6 par trosor, 10 par strumpor + 1 par tjocka knästrumpor.
1 sportsväska + 1 stor spargris!.
1 datorväska som passar mega bra till min fina data♥.
Julklapp till mamma & pappa som jag & fiia har köpt.
Och 2 fina presenter till Älskling♥.


Sedan fick jag också ett par naglar av fiia:) har tagit 2 halvkassa bilder på dom men ni får nöja er med dem! ;) och en bild på datorväskan!. + på sportsväskan.


lite glittar och dekorering och blått glitter längst upp :)!

enkla och inte så långa:)!

Datorväskan jag köpte :)!

Sportsväskan!

Ja bilderna på hundarna kommer antagligen imorgon om jag pallar lägga upp^^.
men nu ska jag gå upp och spela Wii med Heidi och fiia och carsten för de kom nyss hit :)!.

kraaam♥


melinda
PUBLICERAT: 2009-10-25, 08:39:10 | URL: http://mehlinda.blogg.se/

najs. var det billigt för allt det där? jag vill åka till ullared. :D


paulina
PUBLICERAT: 2009-10-25, 08:52:55 | URL: http://paulinabladh.blogg.se/

söt blogg :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: