2009-10-03
 22:02:06

En kall dag!

Hallå alla:)!

Nu sitter man här igen och skriver:), ska försöka göra ett litet långt inlägg^^.
Ja de har varit fruktansvärt kallt och blåsigt! Och regnat för den delen!.
Men vi har varit ute ändå:).

Fick ha på sig en rejäl tjocktröja + Jackan!
Ja nu börjar verkligen hösten komma. Och jo jag kanske längtar till julen och min födelsedag men inte längtar jag efter snön och slasket.

Ja, nu har jag som sagt lagt in bilderna på hundarna här i datan så nu får ni allt se de sööta "små" liven HAHA!.

Here they come!

       
Inger<3Agnes<3Nelly&AgnesZeb<3

Men nu ska jag inte slösa mer tid från er som läser HAHA!
Ska försöka ha en fortsatt trevlig kväll så kanske jag uppdaterar imorgon;)♥

Kraaam♥

Louise sign


Emmelist
PUBLICERAT: 2009-10-03, 22:35:03 | URL: http://emmelist.blogg.se/

bra jobbat! bara att fortsätta bomba :D kämpa! det är riktigt bra pris :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: