2009-10-05
 21:22:45

det blir en tidig kväll

Hallå!

Ja de blir en tidig kväll för mig:). ska orka asa mig upp imorgon och antagligen duscha då med^^.
Så får väl snart sluta spela och snart göra vid mig för sängen:P.

Här kommer lite vanliga bilder om ni kanske är nyfikna :).

Ha en jättebra Måndag!♥

nellie<3Nellie & Lillasyster<3elvis<3Jag och Jennifer<3<3Jag och Ann-Sofié<3
Här är lite blandade foton på mig och 2 kompisar och min lillasyster med min mammas förra hund och Elvis :)! En tiger hittar vi och en väldigt liten Nellie♥.

Kraaaam♥
Louise sign


Emmelist
PUBLICERAT: 2009-10-05, 21:47:27 | URL: http://emmelist.blogg.se/

men det går ju bara att rösta en gång :)


Anonym
PUBLICERAT: 2009-10-13, 20:41:31

Wtf louise! ta bort bilden på mej.. elr åtminstonde sudda ut mitt fucking face...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: