2011-01-12
 20:37:08

vilka jävlar de finns!

som sagt det här inlägget går till er som gjorde min fina underba dag till en grå och trist och ledsam dag för mig.

Igår blev jag grovt utnyttjad av 2 utlänningar !! jag har inget emot utlänningar alls...men nu när detta hände:( jag vet inte längre var jag än går! måste jag hålla utkik...förstår inte hur man kan göra mot en sådan person.

visst hade jag varit där med någon annan eller fler så hade detta inte hänt. men man ska FÖRFAN kunna gå själv ? vare sig de är i Helsingborg ? malmö? man ska fan inte behöva vara rädd!. men nu är jag de...och tack för det. !! så jävla STORT TACK! hatar er. och allt de ni sa till mig äcklade mig! och försöka kyssa en tjej man inte känner som säger LÄGG AV och GÅ HÄRIFRÅN INNAN JAG KALLAR PÅ NÅGON?:S vad är de för personer....igentligen undrar man om man vill leva...man vet ju inte i nästa sekund om man ligger på en gata våldtagen och dödad!:O herregud vilket samhälle vi lever i....gud mår så dåligt PSYKISKT!
och har så ont i hjärtat!!! ska man behöva ha vakter för att kunna gå ut eller???? hur hade det sett ut...????

TÄNK ER FÖR FAN FÖR! JAG BLEV SÅ JÄVLA UTNYTTJAD! fick stå ute i flera timmar för jag inte vågade gå till tågstationen??? på grund av er! fick stå och gömma mig och grät ja de gjorde jag så in i !!!! man vet ju förfan inte vad som kunnat hända!!!! gråter inombords!!! det gör mig så jävla äcklad!!!!

ÄCKEL PÅ ER!!!! gör det igen och jag lovar jag kommer inte backa undan för ni ska fan inte få förstöra mig eller mina bra dagar!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: