2010-09-05
 20:01:02

Hejhopp:)!

Nu är de söndag och de är ingen vnalig dag :) de är min och Älsklingens dag:) vi firar 2år och 11 Månader:)<3


Ja igår så var jag hoss syrran stack dit klockan 4 och tittade på törnrosa och sedan dansfeber:).
Lekte lite med melle också:)

Här är bilder på Melvin när vi var ute och gick. Han cyklade på en trehjuling och fiia rullade:)


Melle och fiia påväg hem efter en sväng ute i de fina vädret:)<3

Sedan klockan 9 ungefär så skulle alla hem typ så jag cyklade hem till fredde :).
Åt sen middag och efter de såg vi Sherlock Holmes den var inget bra så somnade typ några ggr^^.

Idag har syrran varit här i typ 4 timmar suttit och datanördat oss och sedan cyklade vi och lämnade henne vid city gross klockan 4 för då skulle hon ta bussen hem. Efter de tog vi en annan väg hem vid strandpaviljongen de var så fint där:)!

Imorgon ska jag till skolan klockan 10.00 sedan ska jag höra om jag får göra min sista apu vecka i Åstorp:D Hos Dougehills kenneln:) och då kommer jag bo hos andra systern (Linda) :) för hon bor bara en 15min därifrån:P Perfekt!

Snart ska vi se någon film sedan blir det sova! Upp klockan 6 imorgon. och sedan ta bussen vid 8-9 :).

ha en fin Söndagskväll alla:)! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: