2010-09-07
 21:23:36

Åstorp!

Hejsan!

IGÅR!
Var jag på skolan och bytte några ord med lärare och sådant och sedan precis när jag ska gå till bussen så ser jag den komma och liksom jaha...då tänkte jag smart ist för att stå och vänta en timme till så kan jag lika bra gå till torp och de gjorde jag:) tog en timme och de var fint väder med bra musik i öronen:) kunde inte gå fel! sedan bussen in till stan och så:) fick en ny apu plats där jag varit innan hos hundarna:)! kul. Så från imorgon till fredag ska jag bo hos minsyster som bor i Åstorp nu mera:): nära och bra!

IDAG!
Började jag min APU i Åstorp och de var så roligt att vara tillbaka! massa vlpar 14 st :O som sprang ner en ^^
Och ut och promenera med min kära vovve zeb:)<3
riktigt roligt att vara tillbaka!. saknat dom<3

Nu till en annan sak jag  har sett innan men vill visa den för er:)
Här kommer den! Det handlar om hur man kommer på på ett tåg i Kina.^^ lite kul faktiskt


Ha en fin kväll:)!

OBS! ( SÅG PÅ AFTONBLADET ATT HUNDVALPARNA SOM BLEV NERSLÄNGA I ÅN AV DEN DUMMA TJEJEN, ATT 5 av 6 BLEV RÄDDADE AV EN SNÄLL TANT:)! TUR DE! VAR BARA TVUNGEN OCH SKRIVA DE NI KANSKE REDAN VET MEN JA.. BELV RIKTIGT ARG BÄR JAG SÅG DEN!


KRAM:)♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: