2010-06-13
 18:18:18

Jag + sätta ihop hamsterbur...

Jag + Sätta ihop hamsterbur funkar verkligen inte!!!
Gud så irriterande det kan vara...har köpt ny hamsterbur idag till 2av unghanarna och pappan:)
så fick jag och fiia jobbet att sätta ihop den ja..efter drygt 30-40 min blev jag förbannad och började svära!
Det gick absolut inte vår väg!! så vi gav upp och satte oss vid datorerna istället:) för att lugna ner oss! haha.
(Rensade också burarna idag:).

Jag såg dessutom student firandet i landskrona i fredags med min syster, hennes kille gick ut :) så lyckliga alla var! längtar tills min student!!!


Sedan hela helgen har jag varit med älsklingen. Badade dessutom hans hund Stina för vi hade varit ute och promenerat och då började de regna så hon blev väldigt lerig på mage, ben och rygg till och med:O! Så jag bestämde mig för att bada henne! Och samtidigt så tog jag och klippte hennes klor för de hade blivit lite långa..sedan torkade henne och kammning:) de tyckte hon var så skööönt!:D

Här är deras fina hund Stina:)


Och vi gjorde jäätegod middag på lördagen som bestod utav Spagetti bearnesås och kött som varit i ugnen! det är godast:). På kvällen bakade vi kanelbullar !! och såg lite av Rocky 3 :). Kollade väldigt många avsitt av American Dad också (:.



gooooda:)<3

ha en trevlig söndag!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: