2010-06-06
 13:32:03

Äntligen SOL!

WOOOAW!  Nu har vi snart haft sol en vecka. Om man lägger ihop de^^. Har varit så fruktansvärt fint väder!
Precis som det är idag! 19 grader, rätt najs ändå.

Ska ta hunden på en runda om jag hittar de förbaskade kopplet...folk här i huset "råkar" bara glömma vart dom lagt de...när de ska ligga i hallen i en låda:S men jaja!

Får väl ta flexikopplet som jag inte tycker är bra just nu! eftersom han är ju i sin "lärotid" och jag vill endast använda vanligt koppel. Han går dessutom så mycket finare i de än flexit, (de här har inget med att de ska se fint ut när vi går som vissa tror de är bara att han ska sluta dra och kunna gå brevid mig) Tycker inte om att han drar. då blir de ingen rolig promenad om man säger så. Man ska ju kunna njuta av att gå ut och gå med sin hund både man själv och hunden ska tycka det är roligt..:)

Nej nu ska jag hitta hunden här någonstans i trädgården sen blir det en sväng i de Underbara vädret!

Ha en fin dag allihopa!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: