2010-02-14
 18:31:49

bilder!

Igår så var jag och Simone och Anton och tittade på melodifestivalen hos syster Linda :) Nicole och Melvin såg också!

Så här kommer några kassa bilder haha^^


En snygg bild på en av deltagarna ^^


Anton Panton;)


Simone och Melvin:)

Fick ingen bild på Nicole :P.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IDAG!


Så spelade jag och lillasyster Domino ju:) och jag var nästan den ända som kunde lägga hela tiden ^^


Domino:)!

Så de är väl hela min dag och + igår efter melodifestivalen såg vi på Dum & Dummare :P haha missade när "Anna Anka" fick sitt genombrott i filmen^^ var tvungna att gå hem vid 11 på kvällen :P.


Nu ska jag Facebook nörda mig och sedan bär de hemåt till pappa!. Ledig Måndag - Tisdag NAJS!!!


KRAAAAAAAAAAM♥♥♥


melinih
PUBLICERAT: 2010-03-03, 17:37:17 | URL: http://mehlinda.blogg.se/

Lördag nästa vecka! Den 13:e mars klockan någon gång på kvällen på Folkets Hus. Jag har inga exakta tider än. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: