2010-08-09
 16:05:00

Depend! + Film

Hejsan alla :)!


Idag är de min Kusins födelsedag:) grattis till henne! fyller hela 12 år!:)

En lite gammal bild på henne:) Emelie<3

Ialla fall ska på kalas sen då:)!

Nu till en annan sak... Var på loppis i lördags med pappa, farfar och Fredde gick upp halv 6 sedan var man där halv 7 fick en rätt btra plats i lund:). efter några timmar gick jag runt och kollade på de olika stånden som var där och där hittade jag ett stånd med massa Depend Nagellack!:) de är dyra i affären så fyndade faktiskt bra! man fick 2 paket med 3 nagellack i varje = 6st nagellack för 15kr!:O kunde inte va billigare liksom! så jag köpte fyra paket!:) och sedan blev de en film också för en tia:) "Fired Up" Heter den:).


Inte alla på bilden men ja:)

Filmen. Handlar om 2 killar som går med i cheerleading för att kunna vara nära tjejerna en rolig komedi:P

Nu ska jag hitta på annat:) ha en fin måndag!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: