2009-10-10
 21:55:07

Wii med Brödrar och Älsk<3

HEEJSAN!

idag har inte varit någon speciell dag...har vaknat ätit frukost och klätt på mig:).
Sedan åkte vi till Center syd så jag har köpt mina efterlängtade gummistövlar nu:), med foder i dom:).
Och efter de fick pappa utryckning i malmö IGEN!. Så jag och farfar fööljde med och sedan åkte vi hem igen.
Nu hela kvällen har jag och älsk varit uppe på Jontes rum (Min ena lillebror) och så har vi spelat Wii:) MASSA KUL!
Och nu ska jag snart ner och kolla på 2an av fast and the furios :)!.
Ha en bra kväll alla.



Här kommer en dagens fråga till er läsare.

Tänker ni ta Vaccinet mot Svininfluensan eller inte?!
Jag kan inte riktigt bestämma mig...men jag har fått hem en lapp så blir gärna glad av att höra era åsikter:).

Kraaam♥
Louise sign


Robert
PUBLICERAT: 2009-10-13, 12:55:03 | URL: http://murloc.blogg.se/

jag ska vacinera mig :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: