2009-10-15
 15:47:37

Vicky är hemma igen<3

Hejsan:)

Stack till tåget imorse samma tid som alltid sedan på tåget till åstorp, gick till APU:n och fixa nytt vatten och mat till dom:). sedan gick jag in till Wilmas valp som är 3 veckor och matade den :), så söt han har blivit liksom!.
Efter de fick jag veta att Vicky skulle komma hem idag :)! Kalle skulle hämta henne vid 10. Efter Ann-Sofie hade kommit så fixade vi lite till sedan gick vi ut med hundar. Och efter de fixa på baksidan med de andra hundarna och leka lite med dom:P.

Dagens Äckligaste!
När vi väl hade ut de 4 hundarna på baksidan så lekte dom och sådant och jag satt och klappade snällat Kalista<3, och rätt som de var så säger Ann-Sofie "Madde spydde på Conny" HAHAH!. Fan vad jag skrattade höll nästan på att dö!.
Jag kunde inte sluta skratta^^, och så såg vi hur mycket som hade kommit på Conny med stackare.

När vi kom in i huset efter vi hade satt in hundarna igen så åt vi :) Nybakade bullar! Mums. Och så såg vi stackars Vicky som låg och sov hon var så trött. Efter fikan gick vi ut med bulldogarna och de andra två:), sedan körde Karina oss till tåget.

Och nu är jag hemma^^ har varit de ett tag.
Men nu ska jag gå. Ha de fint

Kraaam♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: