2009-10-28
 19:29:15

Varit på Promenad med en gammal kompis:)

Hejsan !

Nyss hemkommen från en promenad med en gammal kompis :),
Vi gick lite överallt i Häljarp och pratade om gamla minnen och skolan m.m.
hade helt enkelt roligt:).

De var inte så kallt ute som jag trodde :) rätt skönt faktiskt och de dugga lite men de gjorde inget:)!.
Var inom ica och köpte ett choklad till min syster med :). Så snällt av mig!
Ja skönt faktiskt och tärffat Josse igen & kul!
Man hade alltid så roligt med henne men tiderna förändras och nu träffas vi inte så ofta :( lite synd men de kan man ändra på:)!.

Ja nu ska jag spela lite och kolla lite bloggar och lyssna massa BRA musik:D.
Ha en sköön Onsdagskväll:).

OBS! Ni missar väll inte Grey's Anatomy Ikväll Klockan 21.00 På 5an!

Kraaam♥


Jennie
PUBLICERAT: 2009-10-28, 20:30:13 | URL: http://jennsiii.blogg.se/

vad menar du då att du köpt?

sparbössan? :P

kram


Fredde
PUBLICERAT: 2009-10-28, 23:33:03 | URL: http://fredriklindell.blogg.se/

Ehhmm, choklad kanske? -.-

"Var inom ica och köpte ett choklad till min syster med :). "

Det står i texten



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: