2009-10-29
 13:23:47

Packat till mamma.

Hejsan:)

Nu har jag packat färdigt till mamma :), så ska bara vänta till pappa kommer hem sen ska vi äta och efter de åker vi nog in på "spökafton" i Landskrona med de små. Kanske träffar kusinerna där, tror de ska dit :).
Sedan ska jag hem till fredde och vara där till imorgon:).

hmm,, något förslag vad man kan göra denna eftermiddag ?.
Pappa kommer liksom inte hem förräns halv fem ungefär....
Så de är drygt 3 timmar -.-

jaja, nu ska jag lyssna på musik och kolla lite bloggar och så:).

Ha de bra!

Kraaam♥


TiieepJuliish
PUBLICERAT: 2009-10-29, 16:48:16 | URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/

Heej :)

Snygg Bloggg ^^ (:

Fint Skrivet ( :

Gå gärna in på min : www.tiieepjuliish.blogg.se

Jag har en frågestund nu så jag skulle vara jätteglad om du ställde en fråga :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: