2009-10-26
 10:53:41

Hundarna :)!

Godmorgon alla !

Har precis ätit frukost och sitter just nu vid datorn och lyssnar på Lil Wayne.
Ja idag vet jag inte vad jag ska göra :/ hmm.. Pappa jobbar till 5 så :/.

Ja nu ska ni få de efterlängtade bilderna på hundarna :).
Jättefina bilder faktiskt :)!.

ENJOY!♥

Eroz<3
Underbart fina Eroz Peroz<3
Curre<3
Fina och busiga Curre<3
Nelly<3
Busiga Nelly<3
Zeb<3
Han stod aldrig still så den här får duga!
Zeb<3
Den här kanske blev bättre på honom? Zeb<3
Black Pearl<3
Black Pearl<3
Harriet<3
En till nykomling :) Harriet<3 Engelsk Bulldog.
Harriet och Zeb <3
Harriet & Zeb<3
inger<3
Inger äter^^<3.

Så de var alla bilderna :).
Har ju 4 filmer som jag ska lägga in men de blir inte idag för jag måste fatta hur man gör ^^.
Men ha de bra alla nu ska jag gå ner och duscha.

kraaaam♥
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: