2009-10-31
 11:40:49

Bolt badat!

Hejsan:)!

Jag har sovit jättedåligt inatt! har vaknat ungefär varje timme och haft en sjukt äcklig mardröm ! Om APU Platsen jag och Ann-Sofié vat på!

Usch!...Ja men kallade in Jenny imorse så hon sov med mig en stund:). men sedan vid 8 kom hon och väckte mig och då gick vi upp:P.

Åt frukost och efter det badade vi bolt så nu är han fin och ren!
Benny och de 2 andra barnen är med honom på tidningar så de kommer nog hem  snart :). Sedan åker nog vi och badar och ja efter de vet jag inte^^.



Vad gillar ni för slags musik? hiphop/Pop, Rock?...och så vidare:)!

Komentera gärna vad för musik ni gillar:).

kraaam♥


Jennie
PUBLICERAT: 2009-10-31, 21:40:28 | URL: http://jennsiii.blogg.se/

jag gillar pop/rock/punk :)



The ark och winnerbäck ligger mej varmt om hjärtat :)

sj?

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: