2009-11-10
 21:47:35

Ridning:)

Hejsan alla!

Idag.

Har vi varit ute hos Liz hela dagen idag och mockat och lite annat och ridit:), jag red robban men jag tyckte inte jag fick så bra kontakt med honom men de går väll bättre nästa gång antagligen^^:). De var lite kul ändå.

Ja nu ser jag och syrran DH och efter det ska jag gå och lägga mig...har haft huvudvärk hela dagen + när jag skulle hem så blev jag illamående och frös och var varm!. Usch var rädd att jag skulle bli sjuk, men mår mycket bättre nu!.:)

Imorgon.

Ska jag till tandläkaren och efter det åker jag tillbaka till skolan så jag antagligen hinner med Samhälle och Häst.
Efter det kommer mamma till svalöv och så ska jag möta henne sedan ska vi upp till gymet så jag kan skriva in mig där :), sedan åker jag hem. Och antagligen kan man starta träningen på torsdag:). Om man får en instruktör tills då.


Nu börjar DH igen:)! MÅSTE GÅÅÅ!

Kraaam♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: