2009-11-18
 22:30:06

Redo!

Hejsan:)!

Imorgon ska vi köra ett pass i spinning på idrotten är laddad till max ^^:P. Så hoppas de ska gå bra men de tror jag :)!. Och hoppas många är med :). jaa..före idrotten har vi djursjukvård så ska ha med de 53 frågorna och vi ska gå igenom dom ! sedan nästa vecka ska vi har en "skrivning" :) är laddad :P. Känns som jag kan de mesta förhoppningsvis^^. Efter djursjukvården och Idrotten är de MAT! och sedan Har vi Sällskapsdjur hela eftermiddagen! Som består av Fiskar:P. Är snart klar med arbetet bara lite kvar :P.

Men nu ska jag datanörda mig och lyssna musik ! sedan gå och nanna kudden<3 Längtar! Vill nästan lägga mig nu men nej ^^. Det är skönt att sova :)!

Förhoppningsvis kommer Älskling hit i helgen :) så de blir myspys<3 och han ska hjälpa mig med matten (A)^^ + kanske förhöra mig på djursjukvården + JAG ska göra samhällsfrågor :). Plugghelg? JA! Men de lönar sig med ett bra betyg:)!

Ha en Jädrans Skön Onsdag!♥


vesna.blogg.se
PUBLICERAT: 2009-11-18, 22:42:46 | URL: http://vesna.blogg.se/

jaa e så nöjd med dom =)


Emmelist
PUBLICERAT: 2009-11-18, 22:46:43 | URL: http://emmelist.blogg.se/

jo tack en kanondag :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: