2009-11-04
 19:37:44

Onsdag :)

Idag.

Skola idag var helt ok...började med biologi och gjorde lite rester och sånt, efter det had evi engelska och vi var några stycken som valde att lyssna på olika övningar :). Åt lunch och sedan blev de samhälle..var lite drygt men ändå rolgit för de handlade om olika brott. alltså Lagar och rätt! Avslutade dagen med teori i häst:). Angående vaccinet så var jag med Ann-Sofie idag när hon tog de och jag hade också kunnat de men jag ville inte, helt enkelt!.

Jag tog aldrig vaccinet mot svininfluensan!

Igår.

Åkte in till landskrona med syster och gick in på citygross, köpte mig ett litet spa set:), sött^^.
Efter det så åkte vi hem till Fredde för fiia var tvungen att gå på toa^^, sedan tillbaka till stan och mötte då upp Angelica & så åt vi subway:). Efter de åkte de hem till oss och jag stack till Fredde:)!

Ungefär ett sådant fast utan skrubbhandskarna, istället var de en annan konstig sak^^, Och allt var i blått♥.

Subway:)!!

Nu ska jag datanörda mig ^^.

Kraaam♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: