2009-11-14
 16:23:10

Jenny Gästbloggar

Hejsan !!!!


Hej jag som gästbloggar till min halvsyster Louise heter Jenny 



Idag gick vi upp kl.07 på morgonen för att jag skulle träna kl10 i landskrona VBK volley boll, så vi gick upp och klädde på oss sen så åt vi frukost, sen så gick vi till bussen kl.08.30 så kom bussen till kl.08.57, sen så kom vi till LANDSKRONA kl.09.25 sen så fick vi stå o vänta på min trännare i 35 minuter, vi var först av alla på min tränning, sen så kom min tränare så gick vi in och Louise satte sig på en bänk och jag gick in o byttade om till minna tränningskläder, sen så började min träning som var från kl.10-11 sen så hämmtade min pappa mig o Louise sen så körde vi hem. Puss o Kram /// Jenny♥




<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: