2009-11-17
 22:53:35

färdig för kvällen!

Hejsan:)

Nu har jag sett färdigt på mina favvis program:)! eller för en timme sen^^ men satt och spelade lite nyss på datorn med:). Men i alla fall^^, Ska alldeles strax gå och lägga mig. Ska först borsta tänderna och lite sådant^^.

Ugly betty!

Jag tyckte avsnittet ikväll var riktigt hjärtskärande! Man ville bara gråta hela tiden, Det var INGET roligt, någon dog och en annan gjorde slut...bara hemska & tråkiga saker! Sånt ska nite hända:O.
Men annars var avsnittet bra!

Desperate Houseviwes!
Det var bra som alltid:)! men allting har ju en hake så man förstår ju programmet och personerna så bra! SUPERBRA SOM ALLTID :D!

FÖRRESTEN!

Igår gjorde jag och Nicole i min klass vårt groningsförsök på skolan:P här är en bild :)!

Det är ett "växthus" eller något^^. (alla är inte våra)^^

Nu får ni ha en bra kväll!

kraaam♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: