2009-11-14
 19:59:49

Baka Baka Baka!

Hejsan:)

Har precis gjort färdigt de 11 sista frågorna nu:) skönt!
Syster och lillasyster håller på och bakar kladdkakor och muffins! För Benny fyller år imorgon:)!
Så hjälper dom lite emellanåt...(: Fick några bilder som ni ska få se nu också!

ENJOY GIRLS/BOYS :)♥


Syrran och lillsyrran bakar på!♥


Jenny nördar sig framför min data^^♥


Simone med kladdkakesmeten! MUMS!♥


Anton kör på en ny stil ^^♥


Simone och Bolt:)! MEGAFIN BILD♥


Anton mumsar i sig de sista av kladdkakesmeten:)!♥


Och till sist de tråkigaste DISKA:/!


OBS! här är en bild från när kusinerna sov över hos oss:)


Fick en fin bild på lilla Linnea:) men fick ingen bild på Emelie.♥

Vem tycker jag ska ha en frågestund? Kanske inte idag men någon dag framöver, komentera gärna så jag vet! Eller dagens fråga?

Ha en bra kväll :)

Kraaaam♥


johanna
PUBLICERAT: 2009-11-14, 23:54:30 | URL: http://joojo.blogg.se/

sv : haha antar att det kan vara pågrund av för mycket sms :P faktiskt andra gången jag har den på lagning :) Jag har nog tappat min fler än 3 gg :P haha


Jennifer
PUBLICERAT: 2009-11-15, 00:11:27

Såå söt bolt är :)<3

måste träffa han nån gång :)


Emmelist
PUBLICERAT: 2009-11-15, 02:19:27 | URL: http://emmelist.blogg.se/

gott :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: