2009-12-03
 17:54:50

Bloggar igen:)!

Hejsan :)!

Har haft en liten paus här i bloggandet behövde verkligen de!
Har haft de jätteroligt dom senaste dagarna:)! förutom skolan^^.

Måndags!
Åkte till skolan på morgonen och hade de vanligt! Efter skolan hade jag utvecklingsamtal med min mentor, och de gick faktiskt bra! Sedan åkte jag till fredde för att fira honom och macki:)! GRATTIS TILL DOM!.
Av mig fick han en Baklänges simpsons klocka + En söt Miranda Nalle där det står GRATTIS! Och ett jättefint Ljudkort! Åt goda mackor och lite chips och cola och pratade mycket:)! Sedan gick alla hem vid 21.00. Så då följde vi 2an till bussen och sedan tittade vi på film:)! Efter det sov vi:).

Tisdags!
Åkte till skolan och hade Nationella i Engelska det gick jättebra ! och sedan åkte jag till fredde och sov där.

Idag!
varit i skolan fått tillbaka våra djursjukvårdsprov som gick jättebra! hade sällskapsdjur och gjorde frågor som vi ska ha prov på nästa vecka!. Och efter skolan stack jag och Weronica till bibblan i stan och så fixade hhon sin bok och lånekort:P sedan in på hundshopen och köpte klotång till Bolt! + ett tuggben:). Har precis ätit så ska bara datanörda mig ett tag sedan blir de tv!:)

 Ska ha nationella igen imorgon 2 och 2 så jag och en annan ska ha muntligt engelska imorgon! önska mig lycka till:P.

ha en skön torsdagskväll!♥


emmelist
PUBLICERAT: 2009-12-03, 22:28:21 | URL: http://emmelist.blogg.se/

vad roligt att du vill vara med i tävlingen! :D



haft en bra kväll då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: